Hudeli-Zittig




Um was es hier wohl geht?

Moderatoren: webmaster, hudelibefürworter

Hudeli-Zittig

Beitragvon hudelibefürworter » 05.10.2007, 07:31

Wer was für d Zittig häd, derf s gern an d Renate Jordan oder d Elfride Lang widder ghä.

Je meh kunnt, um so (noch) besser wird d Zittig.
Grüß vum Hudelibefürworter
Benutzeravatar
hudelibefürworter
Forentyrann
Forentyrann
 
Beiträge: 597
Registriert: 26.05.2007, 11:32
Wohnort: Mülle

von Anzeige » 05.10.2007, 07:31

Anzeige
 

Beitragvon webmaster » 05.10.2007, 09:03

Do hesch recht, die sin immer uf de Suechi noch Theme, vor allem die chleine Missgschick sinn immer rar
Suff dr Wii
Euer Hompageverbieger
Bild
Benutzeravatar
webmaster
Administrator
Administrator
 
Beiträge: 283
Registriert: 09.05.2007, 23:00
Wohnort: Mülle

Beitragvon hudelibefürworter » 06.10.2007, 19:01

S muss jo nid mol ä Missgschick si! Wie häd de OZM gsaid: Wenn na was hän wo schtingt dann kherds do nei. (Also ä glai wäng anderschda häddas scho gsaid - aber s kunnd uffs glich rus!) :lol:
Grüß vum Hudelibefürworter
Benutzeravatar
hudelibefürworter
Forentyrann
Forentyrann
 
Beiträge: 597
Registriert: 26.05.2007, 11:32
Wohnort: Mülle

Beitragvon webmaster » 06.10.2007, 19:15

Natürlig sin alli Theme gforgt, aber die chleine alltägliche Anekdote sin fehle halt am meischte, des wollt ich demit sage - äh schriibe mein ich doch :)
Suff dr Wii
Euer Hompageverbieger
Bild
Benutzeravatar
webmaster
Administrator
Administrator
 
Beiträge: 283
Registriert: 09.05.2007, 23:00
Wohnort: Mülle

Re:

Beitragvon hudelibefürworter » 07.05.2008, 20:36

webmaster hat geschrieben:Do hesch recht, die sin immer uf de Suechi noch Theme, vor allem die chleine Missgschick sinn immer rar


Eigentlich kann i des ja faschd nid glaube was de do gschriebe häsch. Wenn ich mir überleg, dass ich einige Theme widdergleitet hab - und mängi andre au - un di sin dann nid in de Zittig kumme, dann frog i mich scho ob ä dode Russ wichtiga isch wie so mängi Missgschick, die vo noch (hoffentlich lang) läbendige us de Zunft oder de Schdadt agschdellt worde sin!

Manchmol hab i au aifach ä wäng des Gfühl, dass "fremde" Artikel, die nid us de Fädre von dem Team sin gar nid wirklich gwollt sin! Oder kanns au do dra liege, dass d Oberschrieber selber ä wäng ä "russische Oder" häd?
Wie i des main welle na jetze wisse? Ganz eifach: Es lebe die Freiheit und die Demokratie, aber wo's lang goht sag noch immer ich (also de Oberschrieber vo dere Zittig - nid ich :lol: )

Ich hab ma jo lang überlegt ob i des do überhaubt schriebe soll, aber jetze hab i de Fruschd halt doch mol loswerre müsse!
Grüß vum Hudelibefürworter
Benutzeravatar
hudelibefürworter
Forentyrann
Forentyrann
 
Beiträge: 597
Registriert: 26.05.2007, 11:32
Wohnort: Mülle

Re: Hudeli-Zittig

Beitragvon webmaster » 08.05.2008, 10:45

Also Theme sin uf jedefall noch gwünscht. S wird in de nägschde Dag au no e Email-Adresse für d'Hudelitittig gä (hudelizittig@hudeli.de).

Das des mit de "fremde" Biiträg so gloffe isch wird ich uff jede fall an d'Schriibstübler witter gäh.
S'wär aber schad wenn jetzt nüt meh kumme würd. S'goht jo scho wider um die vu nägscht Johr.
Deshalb wärs schön wenn nr trotzdem drabliibe würde.
Suff dr Wii
Euer Hompageverbieger
Bild
Benutzeravatar
webmaster
Administrator
Administrator
 
Beiträge: 283
Registriert: 09.05.2007, 23:00
Wohnort: Mülle

Re: Hudeli-Zittig

Beitragvon einer vu de andere » 01.07.2008, 09:32

Hallo zusammen,

hm, Hudeli-Zittig het mich persönilch die letschde Johre e weng enttäuscht, viellicht wär "Lohs Zittig" de bessere Titel? Denn großartig was anderes isch jo eh nimmi drin...
Naja, egal, isch halt mi Meinung!

Aber viellicht finde ihr jo au in Zukunft die ein oder andere Gschichte uff http://www.super-held.de?
Isch noch recht neu und noch net soooo viel druff, aber dert solle auch kleini Gschichte g'sammelt werde ganz nach dem Motto "Man ist nur dann ein Super Held wenn man sich selbst für super hält!". Könne jo mol druf gucke und/oder e Gschichte melde...

Nur so Idee....

bis denn...
einer vu de andere
Benutzeravatar
einer vu de andere
Narresoome
Narresoome
 
Beiträge: 6
Registriert: 01.07.2008, 09:23


Zurück zu Fasnacht

Wer ist online?

0 Mitglieder

cron