Was, Wann, Wo...
Antwort schreiben

31.08.2007, 15:31

Soll sich für die Hudelis jo echt glohnt ha. Swetter war jo au super toll.

Habs leider nit gschaft mol vorbei zgugge, aber nächscht johr mache na des jo wieder :D

31.08.2007, 15:31

01.09.2007, 08:15

Also bi derre Resonanz wie Diesjohr sod des uff jeden Fall im nägschde Johr widda gmacht werre. Ob was debi rumkumme isch kann i da nid sage. Do hab i nämlich noch gar nix ghört. Aber des soll jo au in de Vusammlung mol z erscht de Mitglieder gsaid werre bevors an d Öffendlichkait ghört.

05.09.2007, 16:16

Also ich hab do scho was munkle ghört, aber will jo nit vorgriffe.

Bis zur versammlig isch jo nimmi lang, dann wisse alle mehr.

06.09.2007, 09:42

Jo Mugle hab i au scho was ghört. Aber wi gsaid des will i do nid braid trette bevors nid offiziell isch.

06.09.2007, 09:42

...un solche Sache ghöre do jo au nid unbedingt hi. Muss jo nid jeder doherglaufene läse könne was gängig isch oder war.

06.09.2007, 12:34

hudelibefürworter hat geschrieben:...un solche Sache ghöre do jo au nid unbedingt hi. Muss jo nid jeder doherglaufene läse könne was gängig isch oder war.


Nene, des isch scho klar, ich sag au nix in der hinsicht.

06.09.2007, 14:19

Wi gsaid, du häsch jo mächtig viel Wisse über d Hudeli. Ich glaub so langsam dass du do unter falscher Tarnung rumschribsch... :lol:

29.09.2007, 18:49

hudelibefürworter hat geschrieben:Wi gsaid, du häsch jo mächtig viel Wisse über d Hudeli. Ich glaub so langsam dass du do unter falscher Tarnung rumschribsch... :lol:


Lach. Das kommt davon, das ich meine Ohren immer offen habe und viel mitekomme. Nein ich bin nicht unter falscher Tarnung hier. Ich bin und bleibe ein Geischt.

Hast doch auch mal geschrieben, Du glaubst, ich hätte einen Blaurock hier, aber das ist auch nicht der Fall. Meinst ich würd so einen Blaurock in mein Bett lassen. *grins*

01.10.2007, 20:42

...und hast du nicht mal geschrieben, dass du für alles offen bist? :lol:
Antwort schreiben




Bei iphpbb3.com bekommen Sie ein kostenloses Forum mit vielen tollen Extras
Forum kostenlos einrichten - Hot Topics - Tags
Beliebteste Themen: Web, Forum, USA, Bild, Erde

Impressum | Datenschutz