Was, Wann, Wo...
Antwort schreiben

Wer ist für eine aktive Beteiligung an der Regio-Tour???

Umfrage endete am 01.09.2007, 19:51

Bin dafür
4
100%
Bin dagegen
0
Keine Stimmen
 
Abstimmungen insgesamt : 4

31.08.2007, 20:28

hudelibefürworter hat geschrieben:
De_Geischt hat geschrieben:Ups, des hab ich wohl überlese in dem ganze hin und her. :wink:

Des glaub ich dir, wenns warm isch, isch so e kalts Radler scho was leckers.

Wer war den im Team debi? Bestimmt die, wo immer debei sin. :lol:



Du wirsch ma doch jetzt nid ernschthaft verzelle welle, dass de was anders dängt häsch?


Ne des hab ich nit, aber dennoch weiß ich nit wer do war. Aber ich will jo nit wieder e fangfrogg stelle. :wink:

31.08.2007, 20:28

31.08.2007, 20:30

De_Geischt hat geschrieben:
hudelibefürworter hat geschrieben:
De_Geischt hat geschrieben:Ups, des hab ich wohl überlese in dem ganze hin und her. :wink:

Des glaub ich dir, wenns warm isch, isch so e kalts Radler scho was leckers.

Wer war den im Team debi? Bestimmt die, wo immer debei sin. :lol:



Du wirsch ma doch jetzt nid ernschthaft verzelle welle, dass de was anders dängt häsch?


Ne des hab ich nit, aber dennoch weiß ich nit wer do war. Aber ich will jo nit wieder e fangfrogg stelle. :wink:


De Buggy, d Carmen und de Ma, un d Nicol war au do. Ä Fangfrog war des keine!

31.08.2007, 20:32

Ah, do han ich jo recht kla, die wo immer do sin.

Ja ich weiß jo nit was bi Dir e fangfrogg isch. Bin jetzt e bisle vorsichtiger. :wink:

01.09.2007, 08:06

Jo du häsch recht gha - s ware halt mol widda selli do wo immer do sin. Aber ganz ehrlich, so midde under de Woche un mitte am Dag ischs halt au bleed für de ei oder ander frei z mache. Ich glaub die vier hän bschdimmt Urlaub gha, sunsch wär des au nid gange.

05.09.2007, 16:19

Aber isch jo gut, das es immer e paar irichte könne. Trotz Arbeit.

Losse ma des aber, des Thema wird sich e nie bessere. Manche wolle ebe nur Party mache und die andere mache beides. Schaffe und Party.

Wo ghörsch Du den dezu? Mir sin jo unter uns :wink:

06.09.2007, 09:36

Also jetzt bin i scho ä wäng baff. Ich hab dängt dass wenigschtens du mich richtig ischätze kannsch.

Aber ich seh mich dann doch eher bi de schaffer. Ich hoff des mache andre au!

06.09.2007, 09:37

...abba bi de rechte Zid isch ä gscheite Party au nid schlecht. :lol: :lol: :lol:

06.09.2007, 12:30

hudelibefürworter hat geschrieben:...abba bi de rechte Zid isch ä gscheite Party au nid schlecht. :lol: :lol: :lol:


Do sag ich au nix degege.

Aber gschafft muss erscht mol was were.

06.09.2007, 14:31

Do häsch recht. Un meischt isches jo dann so, dass bim Schaffe die gliche Dubel (sorry) do sin. Un wenn dann s Fescht isch, sin uff ai mol widda alli do. Und selli wo vorher d Dubel ware sins hinderher au widda, well di Wenigschaffer sich bim uffrume schu widda erfolgreich drugge din.
Ich muss da echt sage, sowas k.... mi echt a. :twisted:

06.09.2007, 14:33

Entschuldigung an alle Betroffenen!

Abba sisch grad mid ma durchgange!
Antwort schreiben




Bei iphpbb3.com bekommen Sie ein kostenloses Forum mit vielen tollen Extras
Forum kostenlos einrichten - Hot Topics - Tags
Beliebteste Themen: Web, Forum, USA, Bild, Erde

Impressum | Datenschutz